.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
طنين گلبانگ تکبير مازندراني ها در شب پيروزي انقلاب

نواي دل‌انگيز گلبانگ "الله اکبر" شهروندان مازندراني در شب پيروزي انقلاب با شکوه اسلامي در آسمان گلگون استان طنين‌انداز ‌شد.

نواي دل‌انگيز گلبانگ
به گزارش شمال نیوز به نقل از ايرنا، مردم مؤمن و سرافراز مازندران به شکرانه سي و يکمين سالگرد پيروزي شکوهمند انقلاب اسلامي چهارشنبه شب رأس ساعت 21 ( شب 22 بهمن ) بانک "الله اکبر" سر دادند.
آحاد مردم استان در شامگاه بيست و يک بهمن ماه به ياد رشادت هاي مردم سال 57 که موجب نابودي رژيم منحوس پهلوي شد، بانک رساي "الله اکبر" سر دادند.
شهروندان مازندران با فريادهاي کوبنده بانگ "الله اکبر" در شامگاه 21 بهمن ماه، پشتيباني و حمايت خود را از "ولايت فقيه" اعلام کردند و همچنين تجديد پپماني با آرمان هاي نظام مقدس اسلامي بستند.
اقشار مختلف مردم استان در آغاز ورود به سي و دومين سال پربرکت نظام مقدس جمهوري اسلامي، فرياد تکبير خود را از گلدسته‌هاي مساجد،‌ پشت بام منازل و اماکن و هيات مذهبي، تکايا و حسينيه ‌هاي عزاي حسيني و در خيابان ‌ها و کوچه‌ هاي شهرها و روستاهاي سر دادند.
در همين پيوند، رئيس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي استان مازندران از مردم هميشه در صحنه مازندران اعم از روحانيت معظم، بسيجيان غيور، آزادگان سرافراز، اساتيد دانشگاه‌ها، معلمان، دانشجويان و دانش آموزان دعوت کرد در راهيپمايي روز 22 بهمن حضوري فعال داشته باشند.
حجت الاسلام "يوسف يوسف پور" روز چهار‌شنبه به خبرنگار ايرنا گفت: مردم مؤمن و هميشه در صحنه مازندران همگام با سراسر کشور با حضور پرشکوه و با صلابت در راهپيايي روز 22 بهمن، بار ديگر برگ زرين ديگري را در دفتر تاريخ انقلاب اسلامي به ثبت خواهند رساند.
وي اظهار داشت: حضور بي نظير آحاد مردم به خصوص نسل جوان، توطئه‌ها و ترفندهاي دشمنان را نقش بر آب خواهند کرد و ابهت پوشالي آمريکاي جنايتکار را براي جهانيان افشا نموده و افکار عمومي جهان با عمق جنايات دشمنان نظام که بعد از پيروزي انقلاب اسلامي به وقوع پيوسته، آشناتر خواهند شد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.107 seconds.